top of page

YASAL METİNLER

Teslimat ve İade

Teslimat Koşulları

Siparişinizi kabul ettiğimiz zaman, ürününüzü (veya ürünlerinizi) aşağıda belirtilen zaman dilimi içerisinde teslim etmeyi hedeflemekteyiz.

Online alışverişlerinizde, ürünlerinizin tercih ettiğiniz adrese teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Bazı teklif ve promosyonların teslimat ile ilgili farklı zaman dilimleri olabilir, bu bilgiler, her bir promosyona ilişkin şart ve koşullarda belirtilecektir. Siparişinizle ilgili herhangi bir sorunuz olması halinde bizlere destek@sunvit.com.tr adresinden e-posta gönderebilir veya bizi 0488 502 7744 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Ürünler bazen ayrı olarak ulaştırılabilir, ancak bu durumda, ilave teslimat ücreti ödemeniz gerekmeyecektir. Bir haftadan uzun bir süre stokta olmayacak bir ürün sipariş etmiş olmanız halinde, söz konusu ürün stoka girdikten sonra seçmiş olduğunuz yöntemle size teslim edilecektir. Siparişinizin gönderilmesinden sonra sizi e-posta ile bilgilendireceğiz.

Teslimat yapılacak adresin güvenilir olmadığına kanaat getirmemiz halinde (örneğin; halka açık posta adresi veya Posta Kutusunun adres olarak gösterilmesi durumunda) siparişi teslim etmeme hakkımız saklıdır. Eğer bu durum siparişinizi etkileyecekse, sizi durum hakkında mümkün olan en kısa süre içerisinde bilgilendireceğiz.

Kurye aradığında adreste kimsenin bulunmaması durumunda, ilave bir ücret alınmaksızın ikinci teslimatın ne şekilde yapılacağına dair açıklamaların bulunduğu bir “Yerinde değil” kartı bırakılacaktır. Ancak, üçüncü teslimat girişiminde ilave ücretler uygulanabilir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer aldığı şekilde : “Madde 3, Satıcı gerekli gördüğü durumlarda, Alıcı’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. Satıcı siparişte sorun tespit ettiği durumlarda Alıcı’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden Alıcı’ya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (on beş) gün süreyle dondurur. Alıcı’nın bu süre zarfında Satıcı ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde Alıcı’dan herhangi bir cevap alınamazsa Satıcı, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.”

Teslimat Zaman Dilimleri

Sistemimize gelen siparişler hafta içi 24 saat içerisinde, Cuma günü ve hafta sonu ise bir sonraki iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmamıza teslim edilerek kargoya verilir.

Siparişin ulaşma süresi bulunulan lokasyona göre değişiklik gösterebilir.

Sistemimize gelen siparişler anlaşmalı kargo firmamız tarafından şehir merkezindeki adreslere 1-3 iş günü içerisinde teslim edilir. (İlçelerde teslimat süresi farklılık gösterebilir.)

Hafta sonu ve Resmi Tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

İade Koşulları

Ürünlerin size ulaşmasından itibaren siparişinizi iade etmeniz için ürünleri teslim aldığınız günden başlamak üzere 14 günlük bir süreniz bulunmaktadır. 

Ürünü iade etmeye karar verdiğinizde, paketi hasar görmemiş, aksesuarları ve aparatlarının kutu içinde eksiksiz olduğundan, orijinal kutunun ve tüm içeriğinin zarar görmemiş bir şekilde gönderilmesi gerekmektedir.

Tam bir geri ödeme alabilmek için iade edilecek ürün ile birlikte gelen tüm aksesuar, başlık veya promosyon hediyeleri dahil olmak üzere, ürünün bir parçası olarak satın alınan tüm malların iade edilmesi gerekmektedir. 

Sipariş İptali

0488 502 7744 numaralı telefonu arayabilir; veya

destek@sunvit.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

 

Tipik teslimat zaman dilimlerinde istisnalar:

Olağanüstü hâl, doğal afet gibi mücbir durumlarda teslimat yapamayabiliriz. Sizinle irtibata geçilecektir.

Frapan bakış açısıyla Sunvit, seramik sanatında estetiği ve işlevselliği vurguluyor. Evleriniz ve mekânlarınız için tasarlanmış özgün seramiklerimizin keyfini çıkarın.

bottom of page